arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

آخرین وضعیت پرونده متهم قتل مهران سماک / سخنگوی قوه قضائیه: حکم [قصاص]در شعبه هم عرض صادر شده؛ اما غیر قطعی است / چنانچه محکوم علیه تقاضا فرجام خواهی داشته باشد به دیوان عدالت فرستاده می‌شود

ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده سرهنگ جوانمردی گفت: حکم صادره نسبت به پرونده مطروحه در شعبه هم عرض صادر شده اما این حکم غیرقطعی است. چنانچه محکوم علیه اعتراض کند و تقاضای فرجام خواهی داشته باشد، این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد. در همه پرونده‌هایی که دارای جنبه خصوصی است؛ تمام اهتمام قوه قضاییه بر این استوار است که به تجلی صلح و سازش بیانجامد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش انتخاب، ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده سرهنگ جوانمردی گفت: حکم صادره نسبت به پرونده مطروحه در شعبه هم عرض صادر شده، اما این حکم غیرقطعی است. چنانچه محکوم علیه اعتراض کند و تقاضای فرجام خواهی داشته باشد، این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد. در همه پرونده‌هایی که دارای جنبه خصوصی است؛ تمام اهتمام قوه قضاییه بر این استوار است که به تجلی صلح و سازش بیانجامد.

سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی در اعتراضات سال ۱۴۰۱ در حین ماموریت به‌دلیل شلیک گلوله‌ای ساچمه‌ای که منجر به کشته‌شدن مهران سماک شد، به جرم قتل عمد به قصاص محکوم شد.

نظرات بینندگان